Easy as pie!

Hej Hej hallå!

Först och främst, tycker inte min familj om mig längre? Har de försvunnit? Blevit uppbeemade av aliens? Får inte tag på nån familjemedlem, så har någon nån information om min familj, hör av er!

Har haft en underbar helg, lördagen spenderades i Cobham och söndagen i London. Har nästa alla julklapparn nu, bara några småsaker kvar! Easypeacy!
Idag är det bara en och en halv vecka kvar, tills jag tar lite semster och reser hem och hälsar på. För lite så känns det nu, som om jag ska åka till Sverige och hälsa på. För trots allt är ju detta mitt hem nu. Fast jag gillar sverige och lilla Björke också ;) Speciellt min tjockishäst! Saknar honom..

Lägger upp lite bilder i morgon,
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

VI LEVER!! Hade typ bara "glömt" ljudet på telefonen.... <3 Nu är det nära....

2009-12-11 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0