Fredag är den bästa dagen!

God Morgon!
Sitter här med ont i halsen, lite feber och "förkylingshuvudvärk". Kul. Men jag tänker förneka detta, har druckit en kopp te och tagit lite (extrastarka) ipren, så om en timme borde jag vara i sjunde himlen. Som vanligt alltså ;)
Idag ska jag hämta Viggo iskolan, och förhoppningsvis inte komma bort.. De har bytt lokal för ett par dagar, och jag som precis lärt mig vägen till den gamla! Haha, som tur är så är det inte så stort (barndelen alltså) och jag borde hitta nån annan Mamma att förfölja ;)
Sen är jag ensam med barnen fram tills sex, då Catty och Kristian har någon lunch inne i London. Men nemas problemas på den, får bara hoppas på att Catty kommer på nått jag kan laga, för det är jag sämst på.. hehe.

Ikväll blir det puben, med bästa tjejerna. Ja, jag skiter i om jag är förkyld (aka svininfluensan?) jag ska ner dit och ha kul i alla fall! Förnekelse är det bästa receptet mot allt!

Hoppas ni får en bra dag i Sverige, här i England lyser solen så fint på frosten, och det är faktiskt vinterkallt idag! Mys! Lite julstämning trots att jag inte har nån julkalender.. Eller julpaket från Sv.. *hosthost*..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är också sjuk ):

2009-12-05 @ 13:39:45
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0