one weekend

Vilken helg! Kajsa har verkligen förgyllt den, men jag ska börja från början så ni hänger med. Kajsa kom på torsdagen och jag mötte henne utanför bussen kvart i fem. Ska jag säga sanningen som kom det en tår eller två, men det hör väl till?
Sen tog vi tåget tillbaka till Cobham och bara myste i mitt rum. På fredagen fikade vi på Starbucks, hämtade Viggo och tog sedan en promenad till Sainsburys. På kvällen blev det middag på Strada och sen öl och mys på puben. Tidigt lördag morgon satte vi oss på tåget och åkte in till London, heldag med shopping! På kvällen satt vi barnvakt (gick galant, är ju proffs nu!). Hela söndagen tillbringades i London och vi avslutade med att käka middag på en pub i Wimbeldon och sedan bio. New Moon igen, och den var fortfarande magiskt bra!
Måndagen tillbringades på Starbucks och sedan lite jobb för mig, och plugg för Kajsa. På kvällen var jag lite barnvakt och sen käkade vi avskedsmiddag på Strada.
På tisdag morgon hade jag skola, sen tog vi tåget in till London Victoria. Halv två kramade jag om Kajsa och vinkade hejdå, än en gång med lite tårar.. Men nu är det bara 15 dagar kvar tills jag kommer hem! Den 17 december runt halv två är jag tillbaka i Thn, och då har jag många att hälsa på!
På väg hem efter att ha lämnat Kajsa kikade jag in på H&M i wimbledon för att leta efter en jacka jag blivit kär i. Hittade inte den, men en annan snygg (och varm!) jacka. halvapriset var det också, kan det bli bättre?

  

  

  
  




Hörs ikväll igen! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0