Sista dagen i Cobham

Kände att jag var tvungen att gå in och köra en sista uppdatering, sen blir det nog inte så jätte många innan jag kommer tillbaka till England. Har ju den här bloggen för att ni ska kunna följa mitt liv i England, och nu i 2 och ½ vecka har jag ju lite semester. Ska bli skönt..
Något som ska bli ännu roligare är att komma hem och träffa alla igen! Familjen, släkten och alla vännerna! Vovven, katten, hästarna och bilen! Haha, saknar att köra bil kan jag säga.. Men  i morgon ska jag få köra igen. Och rida! Det har jag nog saknat mest av allt! Herrejesus! Min lilla skruttponny..
Idag har jag inte jätte mycket planerat, jogga med Nikola, säga hejdå till folket på Starbucks, köpa tidning, jobba, fixa klart det sista inför imorgon, dvs checka in. Som tur är, så är Kristian hemma och kan hjälpa mig med det. Mest för att deras data och skrivare är lite läskig, det andra är inte så svårt.

Börjar också bli lite smått nervös över imorgon, lilla jag ensam på Heathrow. Men jag vet att det kommer gå bra, känner jag mig det minsta osäker så grabbar jag tag i nån och frågar. Jag menar, det måste ju finnas fler svenskar som ska hem nu? Bara att leta upp dem (och dubbelkolla att de ska till GBG) och sen haka på. Hur svårt kan det vara menar jag?

Nästa gång vi ses och hörs är hemma i Sverige, och för många av er, IRL! Kan inte vänta på att få kramar om er alla!

Pussar och Kramar Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0