Sunday christmas shopping

Nu är jag sminkad, påklädd och mobilen laddas för fullt. Tar tio över elva tåget och möter tjejerna där (på tåget alltså ;)). Ska bli kul att komma in till London lite, fixa de sista julklapparna och allt!
Just det ja, sprang ju en lite tur förut och lagom tills jag kommit halvägs börjar det ösregna! Och då menar jag ösregna!
Men det var ju bara att springa vidare, men jäklar vad blöt och grymt stolt jag var när jag kom hem! Hah, det finns allt lite pappa gener i mig! Ibland..

Nej, nu får jag hitta på nått annat medans jag väntar på att tiden ska gå. Ha en underbar andra advent!

Puss

Kommentarer
Postat av: MAmma

Hoppas du haft en härligt dag i London! Vi har firat andra advent med att städa! Men så är det ju också snart! Puss love Mamma

2009-12-06 @ 20:54:03
Postat av: Mamma

Hoppas du haft en härligt dag i London! Vi har firat andra advent med att städa! Men så är det ju också snart! Puss love Mamma

2009-12-06 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0