What a feeling

GodKväll!
Sitter barnvakt, ifall ni undrar vad sjutton jag gör här.. Viggo sover, Lovisa är på sitt rum med en kompis och Axel ska snart i säng. Sent, men har ni nån aning om hur svårt det är att få en trulig tioåring i säng?

Imorgon är det London som gäller, de sista julklapparna ska inhandlas och vi ska kika på lite julmarknad. Mys! Igår var det storartad avslutning på puben, och vilken kväll! Cravings efter chips, flörtande, skojande och bara prat med massor med människor. Människor som får mig att må väldigt bra. Sånt gillar vi!

  

Nej, nu ska jag tvinga upp Axel i säng och sen lägga mig i sängen (min alltså) och kika tv tills Catty och Kristian kommer hem. Hörs i morgon!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0