I feel like crap

Kände det i går.. Den illasinnade känslan av att något inte är riktigt rätt..
Halsen började skava (ja ni hörde rätt skava!) och jag brjade känna mig allmänt slö.. Alldeles lagom till LIpz! Enda gången jag har fritt inträde liksom, då ska jag bli sjuk. Trevligt, trevligt.
Däckade i soffan runt åtta, vilket jag aldrig gör och vaknade typ elva. Med kramp i nacken och halsen skavandes trevade jag min bort till min säng.
Däckade direkt, och vaknade sju i morses. Jag är inte personen som vaknar sju och inte kan somna om.. Gjorde lite tee och kröp ner i sängen igen.
Men, som den amason kvinna jag är, så ska jag masa mig i väg till skolan och den enda lektionen jag har i dag..
Ska försöka hitta en alla hjärtans dag pressy till min Kajsa. På alla hjärtans dag ska man uppskatta sina nära och kära, och det betyder vänner och familj i mitt fall.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0