Helgen <3

Kan ju börja med att säga att jag har haft en av de bästa helgerna nånson/på länge! Har varit bra på alla sätt och vis, har umgåtts med alla mina fina vänner, flörtat på puben, handlat julklappar och bara mått bra. Fast allra stoltast är jag nog över att barnvakts kvällen gick så bra, alla barnen (utom V och O, fast de räknas inte) sov när Catty och Kristian kom hem, och inget illa (en smärr incident, men inte mitt fel) hade hänt. Oj, vad jag växte :D
Igår var jag  Guildford och shoppa/kika bio. Hade det supermysigt och avslutade med en cosmopolitan på en pub. Bättre liv kan man ju inte ha, eller hur?

  
   

  

  


Kommentarer
Postat av: K

Cutiepie! <3

2009-11-17 @ 13:03:16
URL: http://hartmannhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0