New Moon

Hemsk ledsen för dåligt uppdatering, plus att jag la fel inlägg i fel blogg.. Hehe, opps!
Idag om exakt fyra veckor kommer jag sitta hemma i Sverige och antagligen mobba Freddie för att han har skola (okej, sista dagen men ändå) och bara mysa med min lilla familj! Oj, vad jag längtar! Ska bli så sjukt kul att komma hem och träffa alla igen, bara kramas!! Hihi, alla mina vänner räkna med kramkalas!
Igår var jag barnvakt, till hela sex barn och en hund. Inte illa pinkat, eller hur? Cattys kompis är här på besök och hon har med sig sin femåriga son Jacob.
De vuxna stack på middag och jag passade barnen, och det mina vänner gick galant! Viggo somnade tio i åtta och hunden däckade strax där efter. Axel och Jacob spelade lite fotboll på tvspelet, sen fick jag dem i säng också! Katching! Lovisa och jag satt och pratade om allt och inget, och tvillingarna gjorde sina läxor. Poff sa det så var klockan halv elva och de kom hem igen. Oj, vad stolt jag var! Hihi, tror faktiskt jag klarar det här ganska bra ;)



Nu ska jag snart ta mig en dusch, sen försöka få tag på Lisa. Ikväll är det nämligen dax, ikväll ska vi se New Moon premiären!! Wihooo! Shit, vad jag längtar!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var filmen bra? Har du fått tidningen? Puss mamma

2009-11-22 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0