One missed week

Nu får jag baske mig ta och skärpa mig med uppdateringen här! usch på mig! Hade en underbar helg, med mina fina, mysiga tyska tjejer! Puben, pojkar, lekparken och rugby var ju bara några av sakerna vi klarade av ;) Lite ghostbuster och hannah montana fanns ju självklart med på ett hörn. För er som inte vet, så är Ghostbuster min vän Julias lilla fiesta. We just love him!
  
Veckan har gått bra, just nu är jag barnvakt. Förhoppningsvis kommer Catty och Kristian snart hem, för min ögon går snart i kors.. Visserligen sa de att jag fick gå och lägga mig, men jag tror inte jag gör det. Känner mig inte bekväm med det. Tänk om Viggo vaknar och jag inte hör det?

Den här veckan har också innehållit en hel del ovanligheter, som att jag tillexempel träffade på Frank Lampard inne på Starbucks i tisdags. I hela 30 minuter satt han där och snyggade sig, samtidigt som han retade alla genom sin uppenbarelse. Alla ville det, men ingen vågade! Ta hans autograf så klart!

Ikväll har det också hänt spännande grejer! Hade precis fått ner Viggo i hans mammas säng, när jag hör ljudet av att han trycker på en knapp. I nästa sekund går larmet. Det tjuter och blinkar, inne och ute, uppe och nere! Sprintar ner och ringer Catty, får numret till larmet och får stängt av det. Dock är det försent, polisen har redan skickat en utryckning. Dock inte hela kittet, utan bara två snälla grabbar (i skottsäker väst?). De knacka på och jag försökte förklara, samtidigt som jag har Catty i telefonen. De gick ett varv i huset, antagligen för att kolla så jag inte höll någon gisslan, eller att det satt nåt psyko bakom nån dörr. De sa att de inte gjorde nått, när jag försökte förklara att det var en treåring som satt igång det. Hoppas nu bara inte att de skickar en räkning för utryckningen..

Alltid ska det hända nått, och i morgon är det D-day! Äntligen kommer min älskade vän Kajsa och hälsar på! Ska bli så himla kul att se henne igen, som jag har längtat!

Nej, nu ska jag tvätta av sminket och hoppas på att föräldrarna snart kommer.. Har skola imorgon, så kan inte sova ut heller.. Jaja, alltid ska det vara nått ;)

Pussar i mängder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0