You missed me?

Internet är up and running again, vilket betyder att jag är tillbaka i bloggvärlden! Saknat mig? Såklart ni har, det är ju trots allt HartmannHansson´s blogg ;)
Bara för jag inte har kunnat blogga idag, har jag haft ett jätte sug efter det.. Men jag fick skicka iväg ett sms till K i morse, för att få ordning på grejerna. Man kan ju inte bara strunta i det en dag, eller hur?
Eftersom jag inte kunde sitta framför datan hela morgonen, så passade jag på att göra alla läxor, vilket är jäkligt skönt nu. Har ju hela kvällen ledig! Vilket påminner mig om att jag och Ana hade tänkt att ha filmkväll idag. Hmm, får logga in på skype och se om jag får tag på henne.
Träffade Liz en kortis på Starbucks (hon jobbar faktiskt där!) och jobbat sedan fram tills nu. Viggo, jag och Rio tog en "mysig" promenad, och det gör jag fan aldrig om igen! Hundjäkeln vägrade ju gå dit jag ville gå, sen vill han bara äta upp hjulen (?) samtidigt som alla som kör/går förbi ska stanna och utbrista, oh, darling, how cute!
Ta han, var allt jag tänkte samtidigt som man drar av världens smajl.

Nu chattar jag med Kajsa, ska försöka övertala henne till att ha lite cam-fun ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0