En ny kärlek

Är barnvakt just nu, så tänkte att jag kunde passa på att skriva lite här. Har inte hänt nått speciellt den här veckan, har jobbat, tränat och umgåtts med mina vänner som vanligt. Kickstartade veckan med lite joggning och följde upp med att gymma tisdag och onsdag. Har inte haft sån här träningsvärk på länge.. Aj aj, oj oj. Men skönt är det! Idag (lördag) var vi, jag,Lisa och Ana, i Kingston och jag hittade lite smått och gott på Primark. Blev helt kär i en väska (någon förvånad?), men köpte den inte. Hamnar jag vid Primark i morgon, så tänker jag kika in och ta den. Kan inte sluta tänka på den, haha.
Köpte två t-shirtar, ett skärp, en ring och örhängen.



Gillar ringen lite extra mycket, hihi.
Imorgon ska vi in till London, tänkte kolla in Portobello Market och The Globe, ni vet Shakespeares gamla teater. Kan nog bli kul, hoppas vi kan ta en sväng förbi Oxford street och Primark också..

Kramar och Pussar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men ojsan, vilken skräll! En väska?!?!? Love Mamma

2010-02-01 @ 14:55:47
Postat av: josse ;D

Aha, jag visste inte att han inte var startad :P Ah, juste jag haade blandat ihop lite 1996 står det ju på skylten i stallet x) Det ska jag ta och ändra!

2010-02-25 @ 23:17:15
URL: http://josseochpollarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0