Frukt och yoggi

Idag fyller min älskade Pappa år! Grattis Grattis Grattis! Kramar och pussar i mängder, önskar att jag kunde vara där ikväll, vara med och fira min fina Pappa ♥

Istället sitter jag här och smaskar fruitflakes.Underbart gott, hallon med youghurt överdrag. Antagligen inte nyttigt nånstans, men det struntar jag i. Har faktiskt joggat 30 minuter idag, plus en nedrans massa situps och annat intressant. Vill man vara fin får man lida piiiiiin.. Och jag måste säga, att jag hellre tränar än slutar upp med fruitflakes och B&J. För det är små bitar av himlen, det säger jag bara..

Pussar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss, vi saknade dig... Freddie och jag sjöng vad vi kunde men det är "tunt"!

2010-01-29 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0