Min helg

Hallå!
Helgen har spenderats med mina fina vänner, ipren, bio och lite feber. Härlig blanding det där! På Fredagkväll gick vi ner till puben, jag och Ana. Mötte upp Lisa och Liz där, dock var det snygge-bartendern-Tims födelsedag, så det var rätt tomt om vi säger så. X-antal gamlingar dock!
På lördagförmiddag (efter en redig sovmorgon) mötte jag upp tjejerna för Kaffe på Starbucks, sen tog vi oss en tur till Tesco. Lite kul det där, vi bestämde oss för att luncha i deras restaurang. Beställde veggie lasagne, precis som resten av högen, och kassörskan säger att min kommer dröja lite. My luck as usal. Dock sitter jag och väntar och väntar och väntar, men inget händer. Går fram och frågar och då visar det sig att all lasagne och nästan all annan mat är slut! Får en torr cheesburgare och ett halvt kilo pommes istället, inte trevligt..
Jaja, fick i alla fall tag på lite andra bra saker, så som en träningsdagbok och lite nyttiga bars. Eller när jag satte mig och läste innehållsförteckningen visade sig att det var lite väl fejk.. Hmm..
Satt barnvakt på kvällen, lite halvt borta på grund av feber och ipren, men vad gör det. Alla barnen somnade innan halv elva utom Viggo.. High Five! Dock kom Catty och Kristian hem tidigt, så redan vid kvart över elva droppade jag in i min säng.
Söndagen började som vanligt på Starbucks, kaffeberoende.com, och sen drog jag, Lisa och Nikola till Wimbeldon och bio. Trailern till filmen, Daybreakers, var jätte bra. Dock var inte resten av filmen det.. Lite väl mycket blod, sprängda kroppar och spya, till och med för mig..
Mysigt hade vi i alla fall!

Idag har jag jobbat fram till halv elva, powerwalkat ner till Cobham och införskaffat lite olika hårbalsam. Rea, hehe.. Tog en snabbisfika med Nikola och sitter nu här. Funderar på om jag ska ta mig en liten powernap, sov väldigt dåligt inatt.. Vaknade och somnade om stup i ett. Sen är det jobb från tre till halv sex igen.

Kramar Amanda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du skriver i bloggen! Tycker om att läsa dina berättelser! <3

2010-01-13 @ 10:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0