Oopsidaisy!

Kom på att jag glömt bort att blogga lite här, så det är bara att sätt igång antar jag! haha :) Sitter just nu och gör lite läxor, ska vara barnvakt ikväll så får göra dem nu i pausen. Dock tänkte jag ta en liten promenad också, lite frisk luft. Har visserligen redan fått en dos sånt idag, joggade 30 minuter med Nikola i morse. Helgen har varit riktigt bra, Fredagkvällen spenderades på puben med mina fina flickor. Lördagen var vi i Wimbeldon och fikade och gick på Bio. Filmen nine valdes av majoriteten, dock var den ganska långtråkig. Men sång-och dansnumren var jätte bra! På kvällen stack vi till Kingston och skakade rumpa, riktigt skönt att bara dansa loss kan jag säga! Tidigare under dagen hade jag handlat lite grejer på H&M Sale, så jag hade helt nya fina kläder på mig. Eller ja, klänningen var ny :P Söndagen började med en riktigt lååång sovmorgon följt av en lååång dusch. Sånt gillar vi! Sen tog vi tåget in till London och kikade in på NAtional History Museum. Värt en kik kan jag definitivt säga! Gratis är det också, kan ju inte bli bättre. Jag blev kär i en T.Rex, den rörde nämligen på sig, och såg sjukt verklig ut. Fick tänka till både en och två gånger. Kvällen avslutades på en typisk engelsk pub i Kensington, mitt emot Lamborghini affären. Ingen dålig utsikt om vi säger så, hehe. Idag har jag inte gjort så mycket, joggat och jobbat (snyggt rim!) och nu har jag som sagt paus. Lite barnvakt ikväll, men jag har en känsla av att ViggoBus kommer somna fort ikväll ;) (Bilder kommer senare, går inte just nu..) Pussar Amanda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som om helgen varit fin fin! Dessutom verkar du ha startat veckan härligt! Puss <3

2010-01-18 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0