Tillbaka igen

Då var jag tillbaka i England igen, och tänkte därför starta igång bloggen. Ska försöka uppdatera minst 3 gånger iveckan, med text och bilder.
Resan igår gick jätte bra, flyget landa i tid och jag var en av de första att få min väska. Sen vandrade jag ner till tunnelbanan, och där träffade jag ännu en Aupair. Vi kände igen varandra från planet och satt och småpratade ända tills jag skulle hoppa av. Ett snabbt byte till bakerloo line och sen var jag framme vid Waterloo station. Hade himla tur med vädret, snön började inte falla förens jag steg av tåget och där mötte Kristian upp mig.
Packade upp alla grejer (det var värt en tung väska Mamma!) och somnade sen.
Hade sovmorgon i morse pga all snö, då alla skolor är stängda. Troligtvis kommer det vara stänga imorgon och eventuellt på fredag också, då snön fortsätter vräka ner. Mysigt, men jag har tröttnat lite på det nu, speciellt all den här blötsnön!
Jobbade fram till fyra och ska nu greja lite här hemma. Sen blir det middag och sen hade jag tänkt ta mig ner till mataffären. Köpa lite smått och gott, känner att en förkylning är på väg.

Hörs senare i veckan, saknar er alla där hemma! (Men inte tillräckligt för att åka hem ;))

Puss Amanda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du är igång igen med Bloggen - har saknat den! Det är det bästa i veckan att läsa dina funderingar! Love Mamma

2010-01-07 @ 12:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0